علیپور مشکلی برای پرسپولیسی شدن ندارد پیام ستاره‌های پرسپولیس: اول تسویه‌حساب، بعد تمدید قرارداد بیرانوند فردا قراردادش را فسخ می‌کند؟ پرسپولیس به دنبال مربی ایرانی هم هست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی ایتالیا و آلبانی در یورو۲۰۲۴| گام لرزان مدافع عنوان قهرمانی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و گل‌گهر در جام حذفی(۲۶ خرداد ۱۴۰۳)| سپاهان به دنبال جام نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و کرواسی در یورو۲۰۲۴| لشگر شکست‌خورده مودریچ پخش زنده بازی ایتالیا و آلبانی در یورو ۲۰۲۴ + تماشای آنلاین اسپانسر‌ها رغبتی برای حمایت ورزش بانوان ندارند پخش زنده بازی سپاهان و گل‌گهر سیرجان در نیمه نهایی جام حذفی (۲۶ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سوئیس و مجارستان در یورو۲۰۲۴ والیبالیست ۲۱ ساله مشهدی در تور شهداب نتیجه بازی شهرداری گرگان و هیروشیما ژاپن در رده‌بندی آسیا | شاگردان هاشمی، چهارم آسیا شدند پخش زنده بازی اسپانیا و کرواسی در یورو ۲۰۲۴ + تماشای آنلاین استقلال جای حسینی دروازه‌بان خارجی می‌آورد پخش زنده بازی مجارستان و سوئیس در یورو ۲۰۲۴ + تماشای آنلاین احتمال جدایی یامگا و ۱۱ بازیکن استقلال هزینه ۲۵۰ میلیاردتومانی قایدی برای استقلال با اجرای طرح مولدسازی در ورزش، تا یک دهه آینده از توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان بی‌نیاز خواهیم بود دعوت از قلعه‌نویی برای حضور در مراسم قرعه‌کشی انتخابی جام جهانی
سرخط خبرها

استقلال فقط با ۶۰۰ تماشاگر در قائمشهر| شب سخت در ورزشگاه وطنی

  • کد خبر: ۲۲۹۷۶۱
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۴
استقلال فقط با ۶۰۰ تماشاگر در قائمشهر| شب سخت در ورزشگاه وطنی
باشگاه نساجی بیش از ۶۰۰ بلیت به هواداران استقلال برای حضور در ورزشگاه شهید وطنی نفروخته است. تلاش‌های استقلال برای افزایش سهمیه نیز بی نتیجه مانده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، استقلال و نساجی فردا شب راس ساعت ۱۹:۳۰ همچون سایر بازی‌ها در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر رخ در رخ تیم نساجی قرار خواهد گرفت.

این بازی از اهمیت بسیاری برای نکونام و شاگردانش برخوردار است به این دلیل که پرسپولیس بازی به نسبت ساده تری در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال خوزستان در پیش دارد و چنانچه استقلال حتی یک تساوی به دست آورد جای دو تیم رد صدر جدول تغییر خواهد کرد.


باشگاه استقلال برای اینکه از لحاظ تماشاگران وضعیت بهتری را برای خود ایجاد کند از تیم میزبان خواسته مقدمات افزایش تماشاگر را در ورزشگاه شهید وطنی فراهم کند، اما این درخواست با موافقت میزبان همراه نشده است.

به این ترتیب باشگاه استقلال باید با همان ۶۰۰ تماشاگر در ورزشگاه شهید وطنی رخ در رخ حریف قرار بگیرد و خبری از افزایش تعداد تماشاگر در این ورزشگاه نیست.

شهید وطنی ورزشگاهی است که فقط ۶ هزار تماشاگر را در خود جای خواهد داد و بیش از این قادر به میزبانی از هواداران دو تیم نیست.

البته از ساختمان‌ها و خانه‌های مجاور نیز می‌توان این بازی را تماشا کرد و بعید است که قائمشهری‌ها خود را از دیدن بازی از ساختمان‌های مجاز وطنی محروم کنند و به طور قطع این فضا‌ها نیز به سود تیم میزبان پر خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->